အခေၾကးေငြေပးေဆာင္ရန္မလိုဘဲ တယ္လီေနာကိုယ္စား ဝန္ေဆာင္မႈမ်ားကုိ အသံုးျပဳႏူိင္မည္ျဖစ္သည္။
Caller ID
-
- - ဖုန္းဝင္လာခ်ိန္ ဖုန္းမကိုင္ခင္အခ်ိန္မွာ ကိုယ္႕ထံဆက္ေသာ ဖုန္းနံပါတ္ကို
ၾကည္႕ရွဳႏူိင္ေသာစနစ္ျဖစ္သည္။
- - ေခၚဆိုေသာဖုန္းနံပါတ္က ဖုန္းရဲ႕ Display ေပၚတြင္ ေပၚေနပါလိမ္႔မည္။
ဖုန္းေခၚဆိုသူသည္ contact list ထဲရွိေနပါက နာမည္ျဖင္႔သာေပၚေနပါမည္။
Call Hold
-
- - ဖုန္းေျပာေနစဥ္ ေနာက္ထပ္ဖုန္းတစ္လံုးထပ္ဝင္လာပါက ဖုန္းမခ်ဘဲ ‘hold’
ကိုႏွိပ္ထားျပီး ေနာက္ဝင္လာေသာဖုန္းကို ျပန္ေျဖႏူိင္သည္။ ျပီးလွ်င္
အရင္ဝင္လာေသာဖုန္းႏွင္႔ ေနာက္ဝင္လာေသာဖုန္းကို
တျပိဳင္နက္အသံုးျပဳႏူိင္မည္ျဖစ္သည္။
Conference Call
-
- Conference call ျဖင္႔ လူငါးေယာက္ကို တျပိဳင္နက္ ဖုန္းေျပာႏူိင္မည္။
အသံုးျပဳတဲ႔ handset အမ်ိဳးအစားေပၚမူတည္ျပီး ကြာျခားခ်က္မ်ားရွိမည္။
-
- တစ္ဦးခ်င္းဖုန္းေခၚဆိုႏွဳန္းသည္ သာမာန္ဖုန္းေခၚဆိုႏွဳန္းအတိုင္း ေပးေဆာင္ရမည္။
-
- Conference call ေခၚဆိုရန္ အရင္ဆံုး လူတစ္ေယာက္ကို သာမာန္နည္း
အတိုင္းဖုန္းေခၚဆိုရမည္။ ျပီးလွ်င္ “Add Call” ခလုပ္ကိုႏွိပ္ျပီး
ေနာက္ထပ္ေခၚဆိုမည္႔သူမ်ားကို ဆက္လက္ေခၚဆိုႏူိင္မည္ျဖစ္သည္။
Call Divert
-
- Incoming call ေတြကို ကိုယ္႕ရဲ႕ personal voicemail
သို႕ျပန္လည္လႊဲေျပာင္းေပးႏူိင္မည္။
- - လိုင္းလႊဲခအတြက္ ဝန္ေဆာင္ခေပးေဆာင္ရမည္။
- - ဒီဝန္ေဆာင္မႈကို Activate လုပ္ရန္မလိုပါ။
- - Incoming calls ဝင္ေၾကာင္း သတိေပးခ်က္မ်ားက ဖုန္းေခၚဆိုတဲ႕
သို႕ျပန္လည္လႊဲေျပာင္းေပးႏူိင္မည္။handset အမ်ိဳးအစားေပၚမူတည္ျပီး ကြဲျပားသြားမည္။
Call Waiting
- - ဖုန္းေျပာေနစဥ္ ေနာက္ထပ္ ဖုန္း၀င္လာေသာအခါ သိရွိႏုိင္မည္။
- - အသစ္၀င္လာေသာ ဖုန္းကုိလက္ခံေျပာဆုိျခင္း
လက္ရွိေျပာေနေသာ ဖုနး္ကုိဆက္လက္ေျပာဆုိျခင္းမွာ
မိမိ၏ ေရြးခ်ယ္မႈသာၿဖစ္သည္။
Call Baring
-
- ဖုန္းေခၚဆို၍မရေအာင္ တားျမစ္ထားေသာစနစ္ျဖစ္သည္။
-
- ထိုစနစ္ကို အသံုးျပဳရန္အခေၾကးေငြေပးေဆာင္ရန္မလိုပါ။
Call Forwarding
- - အိမ္တြင္ဖုန္းထားခဲ့လုိ႔ျဖစ္ေစ အေႏွာက္အယွက္မျဖစ္ခ်င္၍ ျဖစ္ေစ အ၀င္ဖုန္းမ်ားကုိ တျခားဖုန္းသုိ႔လႊဲေျပာင္းေပးႏုိင္သည္။
- - အျခားဖုန္းသုိ႔ လႊဲေျပာင္းေပးေသာအခါ လႊဲေျပာင္းခကုိ သတ္မွတ္ထားေသာ ေစ်းႏႈန္းအတုိင္းေကာက္ခံသြားမည္ၿဖစ္သည္။
http://www.telenor.com.mm/mm/launch/basic-services.htm